Upravljanje poslovnim procesima

Što su procesi?

Svakodnevno sudjelujete u velikom broju procesa jer su oni posvuda. Pojavljuju se kod raznih poslovnih i privatnih aktivnosti. Efikasno izvođenje procesa uvijek rezultira ostvarenjem nekog benefita.
Proces ima svoj početak i svoj kraj te niz aktivnosti između. Svaka aktivnost unutar procesa nešto kreira ili mijenja, stvara dodaje vrijednost proizvoda ili usluge.
Poslovni procesi direktno utiču na uspješnost poslovanja, organizacije i njenu konkurentnost.

 

 

Da li su procesi u mom poslovanju dobri?

Kada su u pitanju poslovni procesi i organizacija rada možete sami napraviti osnovnu dijagnostiku i
zaključiti gdje se nalazi Vaše poslovanje i da li Vam je potrebna stručna pomoć.

  • Puno radimo, a imamo osjećaj da malo zaradimo.
  • Smatram da moji konkurenti bolje posluju.
  • Imate osjećaj da nemate kontrolu nad svojim poslovanjem.
  • Pojedini djelatnici su preopterećeni dok drugi nemaju što za raditi.
  • Poslovni procesi su spori, nedokumentirani, puno uskih grla i čekanja.
  • Gomilate mailove, papire, dokumente.
  • Evidencije i sustavi koje koristite nisu vjerodostojni i ne možete se pouzdati na njih.
  • Imate svakodnevno nezadovoljstvo djelatnika.
  • Imate svakodnevno nezadovoljstvo kupaca i dobavljača.

Ako ste se prepoznali u većini navoda obratite nam se!

Što postižete našim angažmanom?

  • Zajedno možemo unaprijediti Vaše poslovanje.
  • Svaka operacija, proizvod, tijeka rada ili proces imaju mogućnosti za daljnje poboljšanje.
  • Osnovi cilj je stvoriti novu vrijednost u Vašem poslovanju.
  • Možemo realizirati vašu ideju (istražiti tržište, organizirati procese, doći do kupaca, optimizirati i unaprijediti poslovne procese...)
  • Možemo unaprijediti Vaše poslovanje da procesuiraju više usluga i proizvoda sa manje napora, kvalitetnije i sa smanjenim troškovima.  
  • Fokus nam je uvijek na efikasnost, djelotvornost i prilagodljivost.
  • Možemo reorganizirati  Vaše poslovanje u cijelosti ili samo određene procese za koje utvrdimo  da su  uzrok problema.
  • Možemo organizirati i voditi Vaše projekte kad nemate adekvatne djelatnike u Vašem okruženju.
  • Ne želimo Vas izlagati dodatnim troškovima, naš angažman može biti bez rizika i dodatnih troškova.
  • Uvijek koristimo alate koji najviše odgovaraju zahtjevima poslovanja strogo pazeći na njihovu isplativost (analiza troška i projekcija prihoda ili uštede).
  • Iskoristite naše mogućnosti, znanje, iskustvo i talent.
  • U svim mogućim slučajevima prilagoditi ćemo se  Vašim željama i mogućnostima.

Ako ste spremni dati nam povjerenje da zajedno stvorimo novu vrijednost u Vašem poslovanju dogovorite poslovni sastanak!

Kako radimo?

  • Obavimo kratki poslovni sastanak na vašoj lokaciji.
    Prije svega želimo se upoznati s vašim problemom i izvršiti procjenu i odgovoriti na dva ključna pitanja:
    1. Gdje se Vaše poslovanje nalazi sada?
    2. Da li i kako se može pomoći?
  • Ako utvrdimo da možemo pomoći, prezentirati ćemo Vam naš sistem rada.
  • Ako se obostrano odlučimo za nastavak suradnje, kreće se s dijagnostikom koja sačinjava različite analize, pojedinačne i grupne razgovore, upoznavanje s procesima i metodologijom rada,  pregled dokumenta i sl.
  • Nakon obavljene dijagnostike izrađuje se poslovni ili terminski plan koji sačinjava ciljeve, što bi trebalo učiniti, u kojim rokovima, koja su potrebna sredstva, očekivani rezultati ...
  • Kada znamo što će se raditi i kada, pristupa se definiranju prava i obaveza (Ugovor o suradnji).
  • Nakon definiranih prava i obaveza kreće se s modeliranjem i implementacijom dogovorenih alata.
  • Nakon implementacije kreće se s primjenom promjena za sve sudionike.
  • Nakon primjene dolazi do uspostave kontrolinga s ciljem praćenja svih obuhvaćenih procesa.
  • Nastavak kontinuiranog praćenja procesa, redizajn procesa po potrebi.
Scroll to Top