Upravljanje poslovnim procesima

“Da bi se uspješno izvršio neki zadatak potreban je ne samo da dadneš najbolje što imaš od sebe,
nego i da izvučeš najbolje iz onih koji su pod tvojim vodstvom.”

George W. Goethals

Što su procesi?

Svakodnevno sudjelujete u velikom broju procesa jer su oni posvuda. Pojavljuju se kod raznih poslovnih i privatnih aktivnosti. Efikasno izvođenje procesa uvijek rezultira ostvarenjem nekog benefita.
Proces ima svoj početak i svoj kraj te niz aktivnosti između. Svaka aktivnost unutar procesa nešto kreira ili mijenja, stvara dodaje vrijednost proizvoda ili usluge.
Poslovni procesi direktno utiču na uspješnost poslovanja, organizacije i njenu konkurentnost.

 

 

Da li su procesi u mom poslovanju dobri?

Kada su u pitanju poslovni procesi i organizacija rada možete sami napraviti osnovnu dijagnostiku i
zaključiti gdje se nalazi Vaše poslovanje i da li Vam je potrebna stručna pomoć.

  • Puno radimo, a imamo osjećaj da malo zaradimo.
  • Smatram da moji konkurenti bolje posluju.
  • Imate osjećaj da nemate kontrolu nad svojim poslovanjem.
  • Pojedini djelatnici su preopterećeni dok drugi nemaju što za raditi.
  • Poslovni procesi su spori, nedokumentirani, puno uskih grla i čekanja.
  • Gomilate mailove, papire, dokumente.
  • Evidencije i sustavi koje koristite nisu vjerodostojni i ne možete se pouzdati na njih.
  • Imate svakodnevno nezadovoljstvo djelatnika.
  • Imate svakodnevno nezadovoljstvo kupaca i dobavljača.

Ako ste se prepoznali u većini navoda obratite nam se!

Što postižete našim angažmanom?

  • Zajedno možemo unaprijediti Vaše poslovanje.
  • Svaka operacija, proizvod, tijeka rada ili proces imaju mogućnosti za daljnje poboljšanje.
  • Osnovi cilj je stvoriti novu vrijednost u Vašem poslovanju.
  • Možemo realizirati vašu ideju (istražiti tržište, organizirati procese, doći do kupaca, optimizirati i unaprijediti poslovne procese...)
  • Možemo unaprijediti Vaše poslovanje da procesuiraju više usluga i proizvoda sa manje napora, kvalitetnije i sa smanjenim troškovima.  
  • Fokus nam je uvijek na efikasnost, djelotvornost i prilagodljivost.
  • Možemo reorganizirati  Vaše poslovanje u cijelosti ili samo određene procese za koje utvrdimo  da su  uzrok problema.
  • Možemo organizirati i voditi Vaše projekte kad nemate adekvatne djelatnike u Vašem okruženju.
  • Ne želimo Vas izlagati dodatnim troškovima, naš angažman može biti bez rizika i dodatnih troškova.
  • Uvijek koristimo alate koji najviše odgovaraju zahtjevima poslovanja strogo pazeći na njihovu isplativost (analiza troška i projekcija prihoda ili uštede).
  • Iskoristite naše mogućnosti, znanje, iskustvo i talent.
  • U svim mogućim slučajevima prilagoditi ćemo se  Vašim željama i mogućnostima.

Ako ste spremni dati nam povjerenje da zajedno stvorimo novu vrijednost u Vašem poslovanju dogovorite poslovni sastanak!

Kako radimo?

  • Obavimo kratki poslovni sastanak na vašoj lokaciji.
    Prije svega želimo se upoznati s vašim problemom i izvršiti procjenu i odgovoriti na dva ključna pitanja:
    1. Gdje se Vaše poslovanje nalazi sada?
    2. Da li i kako se može pomoći?
  • Ako utvrdimo da možemo pomoći, prezentirati ćemo Vam naš sistem rada.
  • Ako se obostrano odlučimo za nastavak suradnje, kreće se s dijagnostikom koja sačinjava različite analize, pojedinačne i grupne razgovore, upoznavanje s procesima i metodologijom rada,  pregled dokumenta i sl.
  • Nakon obavljene dijagnostike izrađuje se poslovni ili terminski plan koji sačinjava ciljeve, što bi trebalo učiniti, u kojim rokovima, koja su potrebna sredstva, očekivani rezultati ...
  • Kada znamo što će se raditi i kada, pristupa se definiranju prava i obaveza (Ugovor o suradnji).
  • Nakon definiranih prava i obaveza kreće se s modeliranjem i implementacijom dogovorenih alata.
  • Nakon implementacije kreće se s primjenom promjena za sve sudionike.
  • Nakon primjene dolazi do uspostave kontrolinga s ciljem praćenja svih obuhvaćenih procesa.
  • Nastavak kontinuiranog praćenja procesa, redizajn procesa po potrebi.

“Biti zauzet ne znači uvijek da radiš pravi posao. Cilj svakog posla je produkcija ili postignuće, da bi se ovi ciljevi ostvarili moraju postojati prethodno razmišljanje, planiranje, inteligencija, iskrena svrha i znoj. Pretvarati se da radiš nije isto što i raditi.”

Thomas Edison

Scroll to Top