Što su procesi?
Svakodnevno sudjelujete u velikom broju procesa jer su oni posvuda. Pojavljuju se kod raznih poslovnih i privatnih aktivnosti. Efikasno izvođenje procesa uvijek rezultira ostvarenjem nekog benefita.
Proces ima svoj početak i svoj kraj te niz aktivnosti između. Svaka aktivnost unutar procesa nešto kreira ili mijenja, stvara dodaje vrijednost proizvoda ili usluge.
Poslovni procesi direktno utiču na uspješnost poslovanja, organizacije i njenu konkurentnost.
Da li su procesi u mom poslovanju dobri?
Kada su u pitanju poslovni procesi i organizacija rada možete sami napraviti osnovnu dijagnostiku i
zaključiti gdje se nalazi Vaše poslovanje i da li Vam je potrebna stručna pomoć.
- Puno radimo, a imamo osjećaj da malo zaradimo.
- Smatram da moji konkurenti bolje posluju.
- Imate osjećaj da nemate kontrolu nad svojim poslovanjem.
- Pojedini djelatnici su preopterećeni dok drugi nemaju što za raditi.
- Poslovni procesi su spori, nedokumentirani, puno uskih grla i čekanja.
- Gomilate mailove, papire, dokumente.
- Evidencije i sustavi koje koristite nisu vjerodostojni i ne možete se pouzdati na njih.
- Imate svakodnevno nezadovoljstvo djelatnika.
- Imate svakodnevno nezadovoljstvo kupaca i dobavljača.
Ako ste se prepoznali u većini navoda obratite nam se!
Što postižete našim angažmanom?
- Zajedno možemo unaprijediti Vaše poslovanje.
- Svaka operacija, proizvod, tijeka rada ili proces imaju mogućnosti za daljnje poboljšanje.
- Osnovi cilj je stvoriti novu vrijednost u Vašem poslovanju.
- Možemo realizirati vašu ideju (istražiti tržište, organizirati procese, doći do kupaca, optimizirati i unaprijediti poslovne procese...)
- Možemo unaprijediti Vaše poslovanje da procesuiraju više usluga i proizvoda sa manje napora, kvalitetnije i sa smanjenim troškovima.
- Fokus nam je uvijek na efikasnost, djelotvornost i prilagodljivost.
- Možemo reorganizirati Vaše poslovanje u cijelosti ili samo određene procese za koje utvrdimo da su uzrok problema.
- Možemo organizirati i voditi Vaše projekte kad nemate adekvatne djelatnike u Vašem okruženju.
- Ne želimo Vas izlagati dodatnim troškovima, naš angažman može biti bez rizika i dodatnih troškova.
- Uvijek koristimo alate koji najviše odgovaraju zahtjevima poslovanja strogo pazeći na njihovu isplativost (analiza troška i projekcija prihoda ili uštede).
- Iskoristite naše mogućnosti, znanje, iskustvo i talent.
- U svim mogućim slučajevima prilagoditi ćemo se Vašim željama i mogućnostima.
Ako ste spremni dati nam povjerenje da zajedno stvorimo novu vrijednost u Vašem poslovanju dogovorite poslovni sastanak!
Kako radimo?
- Obavimo kratki poslovni sastanak na vašoj lokaciji.
Prije svega želimo se upoznati s vašim problemom i izvršiti procjenu i odgovoriti na dva ključna pitanja:
1. Gdje se Vaše poslovanje nalazi sada?
2. Da li i kako se može pomoći? - Ako utvrdimo da možemo pomoći, prezentirati ćemo Vam naš sistem rada.
- Ako se obostrano odlučimo za nastavak suradnje, kreće se s dijagnostikom koja sačinjava različite analize, pojedinačne i grupne razgovore, upoznavanje s procesima i metodologijom rada, pregled dokumenta i sl.
- Nakon obavljene dijagnostike izrađuje se poslovni ili terminski plan koji sačinjava ciljeve, što bi trebalo učiniti, u kojim rokovima, koja su potrebna sredstva, očekivani rezultati ...
- Kada znamo što će se raditi i kada, pristupa se definiranju prava i obaveza (Ugovor o suradnji).
- Nakon definiranih prava i obaveza kreće se s modeliranjem i implementacijom dogovorenih alata.
- Nakon implementacije kreće se s primjenom promjena za sve sudionike.
- Nakon primjene dolazi do uspostave kontrolinga s ciljem praćenja svih obuhvaćenih procesa.
- Nastavak kontinuiranog praćenja procesa, redizajn procesa po potrebi.